Přenesení zákazníckých účtů
Vážení zákazníci,
v novém e-shopu jsme kromě jiných novinek, zavedli také věrnostní program. Tento program počítá obrat každého registrovaného zákazníka a následně, na základě výše tohoto obratu přiděluje každému registrovanému zákazníkovi příslušnou slevu na jeho další nákupy.
Jako poděkování za předchozí nákupy ve starší verzi e-shopu, jsme přenesli do nového systému obraty registrovaných zákazníků. Tito tak získali bonus v podobě navýšení jejich obratu o předchozí nákupy.
Tímto ještě jednou děkujeme za projevenou důvěru a doufáme, že se vám bude všem nový e-shop líbit.
Detailní informace spolu s vysvětlením naleznete v následujícím článku:
Do nového systému byly přeneseny zákaznické účty které splňovaly tyto podmínky:
- zákazník se registroval do původního systému v období 1.1.2018 - 31.12.2019, nebo v tomto odbobí obnovil svou registraci z první verze systému
- zákazník měl vyplněnou fakturační, případně dodací adresu
První přihlášení - obnovení hesla
Hesla zákaznických účtů nelze exportovat ani importovat. Hesla jsou z bezpečnostních důvodů hashována, neznáme tedy jejich skutečnou podobu.
Pro první přihlášení k Vašemu účtu použijte následující postup:
- klikměte na ikonu "Přihlášení" v pravém horním rohu
- klikněte na ozkaz "Zapomenuté heslo" - zobrazí se Vám stránka pro obnovu hesla s návodem jak postupovat dál.
nebo použijte tento odkaz pro obnovu hesla.
Přenesení objednávek - obratu
Každému registrovanému zákazníkovi, který v období 1.1.2018 - 31.12.2019 uskutečnil v našem původním e-shopu jednu, nebo více objednávek, byla v novém systému vytvořena zvláštní objednávka s označením OLD_####, jejíž hodnota odpovídá součtu všech jeho objednávek ze starého systému.
(Příklad: Registrovaný zákazník XY uskutečnil jednu objednávku 15.2.2018 v hodnotě 1520Kč a další 17.6.2019 v hodnotě 3250Kč. Jeho objednávka označená OLD_#### vytvořená v novém systému bude mít tedy hodnotu 4770,-)
Tuto zvláštní objednávku jsme vytvořili proto, aby byl přenesen dřívějši obrat do nového systému a mohl tak být přičten k obratu zákazníka. Z tohoto obratu následně nový systém automaticky počítá nové věrnostní slevy.
Více o poskytovaných slevách se dočtete v samostatném článku Věrnostní program a slevy.